Internet marketing

Internet je postao nezaobilazno mesto za reklamiranje. Na svu sreću postao je i pristupačniji sa cenom u
odnosu na štampane medije ili radio i TV. U koliko spadate u grupu malih ili srednjih preduzeća internet
marketing je pravo mesto za Vas. Procene zvaničnih istraživačkih kuća kažu da je svakog meseca u Srbiji
1,5 miliona ljudi na internetu u potrazi za robama i uslugama. Ne morate imati lokal u centru grada da bi Vas ljudi primetili.



Mi posedujemo internet portal www.adresarfirmi.com kao i druge portale www.carrentalbalkan.com www.oglasi381.com www.vipautooglasi.com www.zlatiborapartmani.co i mnoge druge na kojima možete da se reklamirate po trenutno najpovoljnijim uslovima u Srbiji. Mi smo hteli da vam olakšamo trenutnu krizu koja je u Srbiji ali i u celom svetu. Medjutim krize nisu uvek loše, to je prilika da se čovek konsoliduje da preispita svoj biznis da iskoristi nove šanse koje se ukazuju u smislu povoljnije promocije te da iz krize izadje jači i uspešniji.

Cena reklamiranja na našim internet portalima je 4000 din plus PDV na godišnjem nivou

 U cenu je uračunata kompletna prezentacija vašeg preduzeća, ordinacije, servisa ili prodavnice, sa 10 tak slika i tekstom po izboru. Prezentacija obuhvata i vašu e-mail adresu, mapu i link ka vašem matičnom sajtu. 

Ukoliko želite da se reklamirate na našim portalima pozovite nas!

Saša Rebić
web developer
Mob. 061/16 87 157


Izrada sajta traje max 3-4 radna dana. Placanje preko racuna.  


1 коментар:

  1. interesuje me da li se ovi sajtovi rade u word presu ili nesto slicno toj vrsti programa, kao blogovi ili se to radi u nekom joomla ili nekom slicnom programu te vrste?
    meni konkretno treba 1 sajt namenjen zdravoj ishrani,marketingu i imam sajt koji bi mi tekstualno posluzio kao primer ali mi treba na sajtu i auto responder jednom recju hteo bih da moj sajt bude jedna vrsta on lajn virtuelna kacelarija, gde bih mogao da pratim i posecenost,statistike sajta i sve ono sto bi mi moglo povecati prihod od prodaje roba ili usluga na tom sajtu.
    Da li se tako nesto moze odraditi i koliko bi to kostalo?
    molio bih vas da mi odgovorite na moj mail maconmg@gmail.com
    Hvala na brzom odgovoru!!!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! Uskoro cemo Vam odgovoriti.